۱۳۹۳ اسفند ۲, شنبه

سهم شما روزی یکبار اعدام خواهد بود !


من بارها در بازجوئی ها به بازجو و هرجا که با اینها برخورد کرده ام به اینها گفته ام که شما باید ما را تشویق کنید. ما بخاطر شماها این کمپین را درست کردیم.
که شما مطمئن باشید که فردا که وضع دگرگون خواهد شد و حتما خواهد شد و بزودی خواهد شد، شما فکرنکنید ما شما را میگیریم به سلابه میکشیم، تکه تکه میکنیم!
نه، ما شما را آزاد میگذاریم که بروید توی مردم. 
همان نگاههای مردم، روزی یکبار برای شما اعدام است!

جمعه هفدهم بهمن ماه ١٣٩٣، مراسمی در خانه خانم گوهر عشقی (مادر ستار بهشتی) و با حضور جمعی از فعالان سیاسی و مدنی برگزار شد.
در این مراسم خانم گوهر عشقی و خانم سحر بهشتی(خواهر ستار بهشتی) و دکتر محمد ملکی صحبت کردند.
دکتر محمد ملکی در بخشی از سخنان خود گفت :
من هربار که اینجا آمدم، با رویین* آمدم، به رویین گفته بودم که هرموقع میخواهی بری رباط کریم، منو با خودت ببر. و الان احساس میکنم رویین اینجاست. نمیدونم چرا خودشو نشون نمیده، چرا با من حرف نمیزنه؟ چرا با مادر شوخی نمیکنه؟ بیرحم ها، بی انصافها، بی همه چیزها، آخه رویین چه کرده بود؟
شما چندتا رویین میتونید تو این جامعه پیدا کنید که اینقدر با محبت باشه؟
رویین بزودی خواهد آمد و بزودی اینها خواهند رفت.
ما هرگز قصد انتقام جوئی و خشونت نداریم. من و آقای نوریزاد و عده ای از دوستانمان، لگام را تشکیل دادیم برای اینکه با کُشت و کُشتار مبارزه کنیم، با اعدام مبارزه کنیم.
من بارها در بازجوئی ها به بازجو و هرجا که با اینها برخورد کرده ام به اینها گفته ام که شما باید ما را تشویق کنید. ما بخاطر شماها این کمپین را درست کردیم.
که شما مطمئن باشید که فردا که وضع دگرگون خواهد شد و حتما خواهد شد و بزودی خواهد شد، شما فکرنکنید ما شما را میگیریم به سلابه میکشیم، تکه تکه میکنیم!
نه، ما شما را آزاد میگذاریم که بروید توی مردم. 
همان نگاههای مردم، روزی یکبار برای شما اعدام است!
........
من اینجایی نی اَم، این شهر پر بیداد و کم فریاد
من اینجایی نی اَم، من از دیاری دور می آیم
تنم از درد می نالد 
برایم کوچه ها بس تنگ و تاریک است
هوا آلوده، مردم در قفس پچ پچ کنان از وضع می نالند
دلم پرواز می خواهد 
دلم پرواز می خواهد به سوی آسمان هایی که بی رنگ است
و از اهل زمین و جنگ هاشان سخت دلتنگ است
از آنجا می توان فریاد زد، فریاد طولانی
که سازد خفتگان بیدار و خواب آلودگان هشیار
دلم تنگ است
دلم تنگ است …



*لگام : کارزار لغو گام به گام اعدام
*رویین : رویین عطوفت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر